2009. április 2., csütörtök

Feketebárány

Már régen jelentkeztem és nem tudom, hogy azóta elbutultam, vagy történt valami változás a blogírás rejtelmeiben, mert semmi sem úgy működik, mint eddig.
Most beraktam ezt a képet, erre csak egy csomó számot és betűt látok, eddig magát a képet láttam, oda pakoltam, ahová akartam...
Aztán az előző bejegyzésben hiába nyomtam a ctrl+shift+a-t... nem csíkozta be a linket...
Valaki világosítson fel, ha valamiről lemaradtam. (Köszi.)

Mivel sorozatgyártásba kezdtem és semmi újat nem tudok mutatni, ezért itt egy régebbi munkám.
Remélem ezt eddig még nem tettem fel a blogba. Nagyon cukk ez a bárány, csináltam már ilyen szatyrot is és naplót is.:-)

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Semmiről nem maradtál le, csak a blogspot "sz*r*kodik!"Nálam mostanában nem is frissít!

jandis írta...

Köszi, megnyugodtam.:-)