2009. május 15., péntek

Könyvborítók


Sajnos csak így tudtam fotózni ezeket a borítókat, mert sem vakuval, sem anélkül nem lehet normális képet csinálni a fekete anyagról. A könyvjelzők bogyóját egy kézműves vásáron vettem, kerámiából vannak.

És mivel blogpályafutásom alatt ez a 100. bejegyzésem, én is szeretnék egy játékot indítani az olvasóim között.
Nyeremény: valami jandisos
A játékban való részvétel feltétele: 1 db komment
A hozzászólásokat eddig várom ide: május 20.
Sorsolás: május 21.

6 megjegyzés:

Mamis írta...

Hátha az elsőkből lesznek a nyerők!!!
Amúgy a könyvborítók nagyon jók lettek!

Naturita írta...

Amúgy nekem minden tetszik amit csinálsz. Olyan jókat tudsz kitalálni.
Olyan Jandisosra én is benevezek :o)

jandis írta...

Ha csak ketten lesztek, akkor mind a ketten kaptok valamit.:-)

Limara írta...

Köszönöm, hogy rendszeres olvasóm lettél!:))
Végignéztem a blogodat, csodás dolgokat készítesz, ámulok! Nekem sajnos egy gomb felvarrása is komoly lelkiproblémát okoz! :))

Lonci írta...

Dehogy lesztek ketten én is benevezek:-))), különben is Limara is itt van már:-)))Ha mindenki kap valamit, akkor megnézheted magadat, hímezhetsz látástól Mikulásik. Félre a tréfát, tetszik a könyvborító, nekem is lesz mit készíteni, mert a legkisebb fiú unokámnak megígértem, hogy minden könyve kap borítót mire 8.-os lesz. Készíthetem ezerrel, jöhetnek az ötletek.
Örülök, hogy benéztél hozzám is:-)))

Lonci írta...

Hurrá! Ajándékot kapok:-)))