2009. május 16., szombat

Magyar



Diákcsere program keretében az egyik ismerősöm gyereke Németországba utazik 1 hétre.
Ebből az alkalomból készült a kinti családnak egy nemzeti színű szalagos szatyor, 1 italtartó és 1 üveg. Mindenféle magyarföldi jó kerül majd beléjük... magyar szalámi, magyar csoki, magyar pálesz.:-)
Eközben délután jól elcseszerintettem a blogomat, mert új dizájnt akartam, új felülettel, meg csomó újdonsággal.... Jópár dolog eltűnt.... és mostanra sikerült visszacsinálni a nagyját, úgyhogy ezek után hozzá nem piszkálok semmihez. Nekem ehhez sem időm, sem türelmem sincs. Ezer bocsi, ilyen primitív blogom lesz egy jó darabig.:-)

2 megjegyzés:

Mamis írta...

A blog dizájnhoz annyit,hogy ha az "Elrendezésnél" hozzáadod a "Html"-t és innen "http://www.thecutestblogontheblock.com/free-backgrounds" kiválasztasz egy sablont,bemásolod a kódot, majd lemented, neked is sikerül megváltoztatni. Remélem segítettem valamit.

Naturita írta...

Mamis!
Te mi mindent tudsz. Én is ellestem a technikát és alkalmaztam a blogomban. Majd még tovább böngészgetem. Köszönöm a segítséget. Naturita

Jandis!
Tényleg nem nehéz. Ha nekem sikerült akkor neked gyerekjáték. :oDDDDD