2009. június 11., csütörtök

Ez a méreg, nem a cián :-)



Ezt a bejegyzést főleg Ritának szánom, a képet direkt teljes nagyságban töltöttem fel...
precíz, gyönyörű minta, igaz?:-DD

Milyen szép is lett volna, ha a kontúrvonal ott ment volna, ahol mennie kellett volna....
Érdekes, hogy Füles farkincáját aránylag jól kontúrozta, aztán egyszer csak önálló életre kelt és jól belerondított.
Még szerencse, hogy csak a kifogó kapucniját kell lecserélni és nem gazdagítom a családot újabb kéztörlőkkel.:-)))

3 megjegyzés:

Mamis írta...

Hát ez nemsemmi...
Ez saját tervezés?

Naturita írta...

Hú a mindenit. Te még ilyet is tudsz? Azt hittem, hogy csak én tudok ilyeneket kreálni :-)))
Nekem ilyen kontúrhibás dolgokból van bőven.

jandis írta...

Nem saját tervezés, annó vettem a mintát.
Ma újra megpróbálom egy rongydarabon, mert a program szerint tökéletes a minta.:-)

Rita!
Csak az elfecsérelt időt sajnálom ilyenkor, az jobban dühít, mint a károm.